tiistai 8. elokuuta 2017

Joko on elokuu?

Kyllä, mutta ainakin mulle tämä on edelleen kesäkuukausi. Eli kesän listaa ja sen toteutuneisuutta saatte vielä odottaa. Tällä hetkellä mulla on menossa vapaapäivä 5/5 ja nopeasti nämäkin menivät ohitse. Jospa kertoisin kuulumisiani hieman kuvien muodossa? :)
Siskot mökkeilemässä. ❤️
Lähdettiiin siis Ainon ja Aadan kanssa mökkeilemään ja se oli oikeasti yksi kesän kohokohdista. Viikonloppu rentoillen ja antaen aikaa ajatuksille - kyllä kiitos! Viikonloppu meni kokonaisuudessaan hyvin ja jouhevasti. Grilliruoka oli hyvää, teltassa nukkuminen ihanaa ja seura sanoinkuvaamattoman hienoa. Kiitos isille ja Minnalle tuosta mökkiviikonlopusta. ❤️
Työkamu.
Sitten palattiinkin rytinällä arkeen, Ainon kanssa. Mä tykkään kokoajan enemmän mun työstä! Mutta se siitä ja kohti muita kuulumisia. Ja niitäkin on tässä päivien aikana kertynyt hieman lisää kerrottavaksi. Aloitetaan vaikka siitä, että torstaina alkoi mun vapaat, joista nyt siis menossa 5/5. Tuo torstai meni ihan suunnitellun suunnittelemattomasti Pokémoneja metsästäen ja perjantaina hain pikkuveljen linja-autoasemalta. Ja sehän tarkoittaa...

Okei, ensin arvoitus. Mikä yhdistää mua ja veljeä sen lisäksi, että ollaan samasta perheestä? No YSÄRI! Oltiin siis Paulin kanssa kuuntelemassa Turku go90's festareilla ysäreitä! Ihan parasta ja kesän festarikausi jatkui yhdet pippalot lisää. Jäi tuosta sateisesta viikonlopusta pari kuvaakin talteen ja kaksi ihan onnistunuttakin kuvaa - vähän kuin yksi onnistunut kuva/päivä.
Sisko ja sen veli - sateesta huolimatta.
Kohokohtia oli ehdottomasti näissä kekkereissä Raptori ja Movetron! Myös Oku järjesti mahtavat pippalot omalla setillään. Mä niin tykkään näistä lapsuusaikojen hiteistä! Pakko myöntää, että Modern Talking Reloaded yllätti myös positiivisesti. :)
Päivä 2 - kolmatta ei olisi jaksanutkaan!
Sunnuntaina minisisko muutti kotiin ja veli samalla kyydillä. Jotta asunnon hiljaisuus ei olisi päässyt yllättämään, kävinpä eilen Helsingissä. Melko extempore, mutta oli ihanaa viettää päivä itsensä kanssa jossain muualla. Olin siis rehellisesti etsimässä Pokemoneja muutaman tunnin ajan. Vaikka satoi, niin hyvä päivä tuo oli! Tällaisina hetkinä sitä tajuaa, että voi olla onnellinen yksinkin ja tehdä asioita, joista pitää. Ja ei, en nyt hautaa kaikkia toiveita omasta perheestä (joskus tulevaisuuden kirjoittamattomilla sivuilla), mutta oon aika onnellinen näin ja just nyt. ❤️

♥: Terhimaria

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti