maanantai 27. kesäkuuta 2016

Kuka minä olen?

Varmasti osa lukijoista tietävät, kuka tämän blogin taustalla häärii. Haluan kuitenkin kertoa itsestäni muutamalla sanalla niillekin, jotka eivät minua tunne. :)
Elämäntapa Intiaani.
Olen Terhi Maria (siis ihan oikeastikin!), 26-vuotias "naisen alku" Varsinais-Suomesta. Asustelen melkein 8 vuotta rinnalla kulkeneen koirani kanssa ja teen töitä sosiaalialalla, jonka vuoksi työt ja blogi eivät kulje käsi kädessä. Olen valmistunut jokunen vuosi sitten ammattikorkeakoulusta sosionomiksi ja tätä voisi kutsua kutsumusammatikseni, sillä pidän työstäni hirmuisesti! Blogi kuuluu itselleni kiinteästi harrastuksiini ja olen elämäni aikana aloittanut monta blogia, jotka ovat jääneet sille tielle. Pitkäaikaisin blogini oli Ikuinen Opiskelijamuumi, joka opiskelujen jälkeen muuttuikin Ikuisen Muumitytön kirjoituksiin. Viime syksy oli kaikkine muutoksineen henkilökohtaisesti raskas ja se alkoi välittyä myös blogin puolelle pelottavan hyvin. Kun jälleen päätin aloittaa kirjoittamisen, oli minun aloitettava kaikki täysin alusta, sillä vuodatuskirjoitusten jälkeen oli liian vaikeaa aloittaa kirjoittamista vanhalle pohjalle ja puhtaalta pöydältä, joten täällä taas olen vakaasti päättäneenä, että tämä blogi kantaa useamman vuoden! :)
Aino. ♥
Blogin lisäksi harrastuksiin kuuluu musiikin kuuntelu, keikoilla käyminen, lukeminen, geokätköily, "päiväkirjakalenteri", elokuvat, tv-sarjat sekä koiran kanssa lenkkeily. Tykkään myös talvella pulahtaa avantoon nollaamaan ajatuksia sekä viettää aikaani läheisten kanssa. Tarkennuksena, läheiset tarkoittaa itselleni sukulaisia, perhettä ja ystäviä. ♥

Pistetääs tähän loppuun vielä faktapläjäys. Tai siis ensimmäinen osa siitä. Seuraavassa 30 satunnaista faktaa minusta, joka täällä blogin takana häärii.

1. Pelkään lentämistä.
2. Mutta rakastan matkustelua.
3. Olen tunneshoppailija (mutta kukapa nainen ei olisi?).
4. Rakastan istua meren rannalla.
5. Ja nautin toisinaan hiljaisuudesta.
6. Innostun usein uusista asioista, mutta innostus lopahtaa äkkiä.
7. Kuuntelen mielelläni erilaista musiikkia.
8. Mutta mökille mentäessä Radio Ramona on ehdoton!
9. Poltan kotona paljon kynttilöitä vuodenajasta riippumatta.
10. Vihaan tiskaamista!
11. Olen pienen tytön onnellinen kummitäti.
12. Haluan joskus itsekin lapsia.
13. Yritän säilyttää vapaapäivinä kunnollisen vuorokausirytmin.
14. Mutta rakastan nukkua pitkään.
15. Täysikuu valvottaa minua vaihtelevasti.
16. Tykkään pukeutua hameisiin tai mekkoihin.
17. Olen ihastunut House of Lolan vaatteisiin. ♥
18. Olen perheemme neljästä sisaruksesta se vanhin (ja viisain?).
19. Huolehdin liikaa.
20. Minulla on kourallinen hyviä ystäviä. ♥
21. Pidän ruuanlaitosta!
22. Tykkään tehdä päätöksiä sen hetken fiiliksen mukaan.
23. Olen tehnyt töitä kaupan kassalla.
24. Olen asunut kolmessa eri kaupungissa.
25. Ja kahdeksassa eri asunnossa.
26. Olen asunut pikkuveljeni kämppiksenä.
27. Minulla on tatuointeja.
28. Haaveilen lävistyksestä.
29. Tykkään matkustaa bussilla.
30. Minulla ei ole autoa.

Sellaisia tällä kertaa. Tulossa vielä tulevaisuudessa lisää satunnaisia fatkoja minusta. :)

♥: Terhimaria

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti