keskiviikko 6. heinäkuuta 2016

Satunnaisia faktoja.

Kuten osa ehkä muistaakin, lupasin kertoa itsestäni satunnaisia faktoja, jo kerrottujen lisäksi. Kuka minä olen? -kirjoituksesta voi halutessaan selailla ne edelliset faktat. :) Oli tavallaan hankala kertoa itsestään täsmätietoja, mutta hyvinhän tämä lopulta luonnistui! Ja niitä faktoja;

1. Rakastan katsoa elokuvia.
2. Disneyn klassikot ovat yksiä ehdottomia sade- tai sairaspäivän pelastajia!
3. Olen harrastanut ringetteä ja salibandya nuorempana.
4. Luistelen hokkareilla!
5. Kirjoitan suureksi osaksi blogikirjoitukset puhelimella.
6. Olen horoskooppimerkiltäni kaksonen.
7. En ole katsonut House-sarjaa koskaan loppuun sillä pelkään sarjan loppumista.
8. Osaan Disney-elokuvista tuttuja repliikkejä ulkoa.
9. Tykkään katsoa elokuvia/sarjoja moneen kertaan.
10. Katson kotona elokuvaa/tv-sarjaa ennen nukkumaan menoa...
11. Ja nukahdan tabletin pyörittäessä kesken jäänyttä leffaa/jaksoa. :D
12. Otan aamuisin vitamiineja, jotta pysyisin terveenä.
13. Aamuni ovat todella pitkiä, vaikka todistetusti vartissakin selviäisi!
14. Tykkään runoilla itse,
15. Mutta myös lukea runoja.
16. Haluan käydä joskus Ainolassa!
17. Olen kiinnostunut Jean Sibeliuksen elämästä.
18. Olin lukiossa todella huono historiassa -
19. Eikä se silloin kiinnostanutkaan!
20. Haaveammattejani ovat olleet opettaja, laulaja, terapeutti, perhetyöntekijä sekä sosionomi.
21. Tykkään kirjoittaa tekstejä vaikkei niissä olisi mitään järkeä!
22. Olen piilottanut geokätkön.
23. Haaveilen toisesta koirasta.
24. En haluaisi asua omakotitalossa...
25. Mutta rivitaloon muuttaisin mielelläni!
26. Yritän opetella viherpeukaloksi.
27. Yritän myös opetella juoksemaan.
28. Olen kerännyt nuorena muovipusseja (!!!).
29. Ja possuja.
30. Sekä muumimukeja, mutta osasta olen jo luopunutkin.

♥: Terhimaria

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti