torstai 6. heinäkuuta 2017

Ai, heinäkuu?

Moi ja moi! Terveisiä kesälomalta ja bucket listan suorittamisesta! Ei tätä voi oikein sanoa suorittamiseksi, kun joka hetkestä on jäänyt hyvä fiilis! Suorittaminen kuulostaa itsesssään melko negatiiviselta sanahirviöltä, joten jätetään se nyt taakse. Iloisena asiana voidaan sanoa, että selkäkipu on lähes kokonaan taakse jäänyt. Toisinaan hieman särkee, mutta ei todellakaan niin paljoa kuin pahimpina päivänä. Mutta kesän bucket listasta on siis valmiina nyt 7/21 eli kolmas osa! Tällä viikolla tulen vielä saamaan ruksit ainakin kahteen, joten hyvällä mallilla tämä on. :)

En voi tajuta, että nyt on jo heinäkuu ja mulla oikeasti loma?! Kohta sitä havahtuu siihen, että kesä meni jo ja mitä jäi mieleen? Ainakin hyvin suunniteltu on puoliksi tehty ja mähän olen kesääni miettinyt. Vaikka epätoivo tässä kohta alkaa olla, kun ei tässä kuitenkaan tapahdu mitään! Lataan kaiken fiiliksen festareille ja nautin vielä tänään olemassa olemattomasta aikataulusta. Sitä ei vaan ole!

Kesäloma ei siis ole vielä kauheasti poikennut pitkästä sairaslomasta. Nämä ensimmäiset päivät ovat menneet lähinnä kotona ja kirpputoreja kiertäessä. Olen kuumeisesti etsinyt edullisia ja erilaisia vaatteita tuleville festareille. Ja muutamia onnekseni löytänytkin. Mutta tämän loman aikana olen herännyt lähes joka aamu klo 6! Johtuu siitä, että nuorin siskoni asustelee mun luona ja on herännyt nyt monena aamuna töihin. Enhän mä tämän jälkeen ole itse saanut nukuttua ja aamut ovat kuluneet aikalailla horroksessa kotona. Kyllä mun kesä vielä alkaa!
Tässä kuvassa yhdistyy kaksi asiaa - värjätyt hiukset ja 7/21 :)
Se näistä lyhyistä kuulumisista! Nyt suuntana lenkkipolut kahden karvakaverin ja minisiskon kanssa.. Seuraavassa kirjoituksessa tulee olemaan enemmän sisältöä! Nyt ei vaan lähde, kun ei ole kuulumisia, joita kertoa.

♥: Terhimaria

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti