lauantai 24. syyskuuta 2016

Elämän monimuotoisuus

Vaikka otsikko on syvällinen, ei tässä kovin syvällisiin ajatuksiin mennä. Tällä viikolla havahduin jälleen siihen, kuinka nopeasti kaikki voikaan muuttua ja kuinka elämä voi saada uuden suunnan ihan pienessäkin hetkessä. Vuosi 2017 tulee olemaan mulle erilainen ja näillä näkymin tulen tekemään myös jotain muuta työtä kuin tällä hetkellä. Tämä ei ole lannistanut minua vaan päin vastoin! Nyt tiedän, että minun on etsittävä uusi työ ja panostan hakemiseen täysillä! Tämähän tarkoittaa vain sitä, että kaikki tiet ovat minulle avoinna! :)

Vapaapäivät sujahtivat nopeasti ohitse. Torstain vietin ystävän kanssa ja perjantaina kävin työkaverin luona kahvilla. Oli ihanaa nähdä tätä työkaveria pitkästä aikaa, piristi perjantaita mielettömästi! Illalla tehtiin Ainon kanssa iltalenkki ystävän luokse, jossa leffailta vaihtui Vain Elämää-kotistudioksi. Illalla uni maistui ja höyhensaarille leijailtiin hirmu helposti. Nukuin perjantaina myös vaatimattomat  päiväunet - kokonaiset 5 tuntia!! Ainakin univelkoja on kuittailtu hetkeksi aikaa. :) Maanantaina kertomastani viikon todo-listasta on kaikki kohdat toteutuneet. Olen nukkunut, lukenut kirjaa ja kirjoittanut blogiin! Hyvä minä! Tulevalla viikolla suuntaan äidin luokse pyykkäämään ja kahvittelemaan minisiskon synttäreiden kunniaksi. ♥

Nyt alan valmistautua tähän työpäivään. Aamukahviseurana oli tänään Ainon lisäksi viereisen pihapuun orava, joka pomppi takaisin omille oksilleen. Ehkä mekin Ainon kanssa alamme suunnata aamulenkille ja etsimään tuota pörröhäntäistä kaveria?

Älkää lannistuko vastoinkäymisistä. "Kaikki loput ovat myös uusia alkuja. Emme vain tiedä sitä sillä hetkellä." -Mitch Albom

♥: Terhimaria

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti