tiistai 27. kesäkuuta 2017

Summer edition

Tiistaita toverit! Onnistuin jotenkin poistamaan juhannukseen liittyvän kirjoitukseni, jonka jo kerran julkaisin. Näppärältä onnistuu näköjään mikä vain. :D Mutta nopeimmat ehtivät lukaista mun terkut ja nyt keskitytään tämänhetkisiin fiiliksiin elämästä. Jos nyt silti pähkinänkuoressa; Juhannus sujui selkäkivuissa, mutta pitkälti Pokémonia pelatessa ja sarjakoukkuun joutumisessa. Fiilis oli kaikkineen melko ahdistava, mutta hetkittäin olin onnellinen etten ole telttailemassa kipeän selkäni kanssa. Kaikkineen juhannus saa arvosanan 3/10, ei mielellään enää ikinä uudelleen tällaista! Paluu tähän hetkeen!
Mun superkoira. 
Ihanaa todeta, että selkäkipu alkaa todella helpottaa! Vielä on iltaisin kuumottava alaselkä ja hieman kipuja havaittavissa päivän menojen jälkeen, mutta selkeää parantumista on tapahtumassa. Ehdin jo miettiä surullista kohtaloani selkäkipuineni ja ohi kaikkien mahtavien kesäjuttujen. Alan olla jo innostuneempi kesästä, kun kipu alkaa hellittää otettaan. Tai ainakin tulkitsen niin kahden hieman paremman päivän jälkeen. Tosin eilen aamulla Aino rykäisi mua mukanaan lenkin päätteeksi, että aloin hetkellisesti toivoa kaikkia mahdollisia keinoja lopettaa tämä jatkuva kipuilu. Ajattelin silti kokeilla huomenna hierontaan menoa, jos siellä vaan onkin todellinen jumiutuma.

Edelleen harmittaa kotona kökkiminen, mutta olen sitä yrittänyt työstää mielessäni. Mun kesä alkaa vielä selkäkivun helpotuttua ja siitä tulee paras kesä ikinä! Olen hahmotellut kesän bucket listiä ja oon pitkälti yrittänyt täyttää listaa sellaisilla toiminnoilla, jotka voin tehdä myös itsekseni. Oon mielestäni melko huono innostajana (tästä voi tietysti ihmiset olla eri mieltä) ja siksikin päätin varautua sellaisin jutuin, että saan ne toteutettua myös vain oman itseni seurassa. Tässä ehkä tulee esille taas lähes itsekseen vietetty kuukausi, kun epävarmuus kulminoituu tähän pisteeseen. Osa näistä on jo toteutettu, mutta tässä teille mun bucket list - summer edition.

- Rullaluistele
- Käy yöuinnilla
- Perusta yrttitarha (perustettu )
Metsästä Pokémoneja (done!)
- Käy huvipuistossa
- Bloggaa (done :))
- Tutustu uusiin tyyppeihin
- Värjää hiukset
- Käy uimassa
- Mene yksin keikalle
- Kävele Ruissalossa (done, mutta we will see again!)
- Lue kirja
-  Ota lävistys
- Festaroi
- Mene piknikille
- Nuku päiväunet (tää on niin jo suoritettu!)
- Nauti auringosta
- Mene mökille
- Lähde extempore-reissulle
- Tee saunavihta
- Jokiranta-kävely


Eikös siinä ole listaa kerrakseen? Ja todella parasta on se, että tämän listan toteuttaminen ei vaadi kuin itseltä seikkailumieltä, mutta on osittain toteutettavissa myös kaverin kanssa. Tästä tulee paras kesä ikinä!

♥: Terhimaria

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti